تور ۲٫۵ روزه کویر روستای مصر بر پایه نجوم ، عکاسی و طبیعت گردی

زمان: چهارشنبه ۳ اسفند ساعت ۱۷ از ترمینال بیهقی ، بازگشت ۵ اسفند ساعت ۱۰ صبح

•         امکانات تور شامل وسیله نقلیه (ولوو B7) + مجوز + بیمه کامل سفر بیمه ایران، اقامتگاه سنتی، ۲ وعده صبحانه گرم، پذیرایی سنتی و میان وعده.

•         برنامه تور شامل شتر سواری و موتور ای تی وی، پیاده روی و بازدید از منطقه نیزار مصر (مسیر رفت با وسیله نقلیه، بازگشت پیاده) ، شب رصدی و آموزشی نجوم و عکاسی، شب نشینی کنار آتش.

•         برای رزرو و ثبت نام تا تاریخ ۳۰ بهمن فرصت دارید و اولویت شرکت با دوستانی است که زود تر ثبت نام کرده اند. جهت اقدام مبلغ ۷۵۰۰۰ تومان بحساب ملی کارت علی متین فر بشماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۰۴۵۸۶۴۰۴۲ واریز فرمایید. فیش واریز را نزد خود نگاه داشته و هنگام سفر حتماً تحویل فرمایید. (پس از واریز با پیام کوتاه زمان واریز و شماره کارتی که واریز از آن انجام شده را اطلاع دهید.)

لطفاً موارد ذیل را بدقت مطالعه فرمائید:

– پیشاپیش از رعایت شئونات و موارد مطابق با اصول اسلامی متشکریم.

– ملزومات مورد نیاز شما در سفر عبارتند از: کوله سبک، کفش و جوراب مناسب و ترجیحاً ساق دار (برای حرکت در میان رمل های شنی)، یک دست لباس خنک و یک دست لباس گرم، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب، کلاه و دستکش، کیسه خواب (در صورت عدم استفاده از رخت خواب در اقامتگاه)، ملحفه، لوازم استحمام و حوله، چراغ قوه و باتری اضافه و دیگر لوازم شخصی مورد نیازتان طی ۲٫۵ روز سفر.

– اگر بیماری خاصی دارید، یا از داروی خاصی استفاده می نمایید، یا به مواردی حساسیت دارید، حتماً از قبلاً اطلاع دهید.

– حرکت رأس ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳ اسفند از ترمینال بیهقی واقع در میدان آرژانتین می باشد. پس نهایتاً تا ساعت ۱۷ در سالن انتظار ترمینال حضور داشته باشید.

– با توجه به زمان حرکت، غذایی سبک به همراه داشته باشید. همچنین توقف اتوبوس در مجتمع رفاهی مارال قم بمدت ۳۰ دقیقه خواهد بود.

– مسیر حرکت از تهران به سمت قم، کاشان، نائین، انارک، روستای مصر و بالعکس خواهد بود.

– فرم تعهد نامه سفر را که در اتوبوس بشما داده خواهد شد، بدقت مطالعه و رعایت فرمائید. فرم زمان بندی سفر را نیز مطالعه و برنامه های خود را با آن تطبیق دهید. همچنین فرم پذیرایی در اقامتگاه را جهت استفاده از وعده نهار و شام (یک وعده ناهار + یک وعده شام محلی جمعاً ۱۱ هزار تومان است) تکمیل نمایید.
– توجه داشته باشید، با توجه به فصل سرما، امکان رویارویی با شرایط نامساعد جوی در منطقه، اجتناب ناپذیر است.

– خطوط ارتباطی موبایل در منطقه، تنها از طریق شبکه همراه اول محلی (IR-70) مقدور است و دسترسی به اینترنت نیز مقدور نمی باشد.

– پیش بینی می شود که در حدود ساعت ۲۲ تا ۲۴ به تهران برسیم (به علت ترافیک حاصل از بازگشت مسافران در تعطیلات انتهای هفته مشخص نیست). پس تهمیدات لازم را برای بازگشت به منزل درنظر بگیرید.

– برای اطلاعات بیشتر می توانید با آقای علی متین فر به شماره و ایمیل ۰۹۳۵۳۴۳۳۵۷۶ و ali.matinfar@gmail.com و علی ابراهیمی سراجی به شماره و ایمیل ۰۹۱۹۲۴۳۹۳۰۹ و aliebrahimi_saros@yahoo.com تماس حاصل نمائید.
منتظر حضور گرمتان هستیم
علی متین فر- علی ابراهیمی سراجی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *